SAGLASNOST

Izvršenjem porudžbine kao i oznakom polja da se slažete sa uslovima kupovine  prilikom poručivanja, smatra se da ste pročitali i da se slažete sa ispod ispisanim tekstom i pravilnikom kao i da Vam ni jedna stavka ne predstavlja i neće predstavljati problem nakon izvršene usluge,  izrade i isporuke svih željenih proizvoda.

 Odabrani način plaćanja ne menja i ne smanjuje obavezu od poštovanja ugovora i obaveze o preuzimanju pošiljke. Zakonska obaveza je ista za unapred plaćene pakete kao i za pakete koji se plaćaju prilikom preuzimanja. Onog trenutka kada se zaključi porudžbina na snagu stupa ugovorna obaveza.

NAKON IZVRŠENE USLUGE NIJE MOGUĆ POVRAT NOVCA. Ukoliko je opravdana reklamacija moguća je zamena ili preuzimanje vaučera.

OSNOVNA OBELEŽJA

Bis štamparija Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine.

Na osnovu odredbe  čl. 12 i čl. 26 zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 88/2021)  Bis štamparija, Toze Markovića 31, Kikinda, svoje potrošače koji proizvode poručuju preko interneta obaveštava:

Da se porudžbina putem internet sajta www.stamparijabis.rs  obavlja u okviru registrovane proizvodnje Bis štamparije, Toze Mrkovića 31 23300 Kikinda. Proizvodnja se bavi izradom i prodajom sopstvenih modela proizvoda izrađenih na zahtev kupca.

Da su svi prikazani modeli proizvoda u prodavnici samo primeri proizvoda koji mogu da se urade,u dimenziji kao i sa personalizacijom ili sa manjim izmenama modela, i da isti ne postoje na stanju kao gotovi proizvodi nego se svaki ručno proizvodi prema zahtevu Kupca.

Da se sve prikazane boje mogu razlikovati od stvarne zbog ugla slikanja, svetla ili različitosti ekrana sa kojeg se gleda. Nijansa boje štampe ne može da bude razlog reklamacije ili nezadovoljstva.  

Da se osnovna obeležja, uputstva kao i detaljan opis svakog proizvoda može pročitati na sajtu stamparijabis.rs ispod svakog proizvoda. Ukoliko postoji nedoumica obavezno nas kontaktirajte pre izvršene porudžbine. Naknadne izmene nisu moguće.

Da je prodajna cena proizvoda naznačena uz svaki artikal. Kod mnogih proizvoda se cena menja u skladu sa odabranim opcijama

Cena isporuke i PDV su uračunati u cenu.

Da poručene proizvode šaljemo u roku od 10 radnih dana

Da proizvodi koje Kupac poručuje ne postoje na stanju nego se proizvode prema posebnom zahtevu Kupca

Da kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 24h, nakon toga je moguće odustati samo u dogovoru sa Prodavcem, ukoliko nije proizvodnja započeta ili u potpunosti završena. Ugovor o kupovini postaje nevažeći tek nakon primljene potvrde o poništenju porudžbine od strane Prodavca.

Da Kupac nema pravo na odustanak od ugovora nakon izvršene, poslate ili isporučene usluge. Na osnovu odredbe  čl. 36, stav 1 i 3 zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 88/2021) Kupac je u obavezi da preuzme poručene proizvode od kurirske službe, nezavisno od odabranog načina plaćanja

Da Kupac proizvode koje kupuje preko internet prodavnice  stamparijabis.rs može platiti pouzećem, gotovinski na ruke kurira prilikom preuzimanja ili platnom karticom

Da u slučaju prijema paketa Kupac uvidi veliko oštećene transportne ambalaže koja ukazuje na moguće oštećenje sadržaja odmah prijavi kuriru.

Da u slučaju prijema paketa Kupac uvidi grešku koja je nastala našim radom, Kupac ima pravo da izvrši reklamaciju na način koji je definisan u uslovina reklamacije

Da nije moguć povraćaj novca nakon izvršene usluge jer se sve proizvelo po želji Kupca. Ukoliko dođe do odobrenja reklamacije, a da pritom nije moguća izmena ili zamena.

POMOĆ PRI ONLINE KUPOVINI

Pokušaćemo u par koraka da olakšamo sam proces izvršenja porudžbine u našoj internet prodavnici:

U glavnom meniju možete da pronđete sve modele proizvoda raspoređene po različitim kategorijama. Svaka kategorija obuhvata različite modele proizvoda. Svaki proizvod sadrži određene opcije. Svaka opcija se selektuje duplim klikom

Svaki proizvod je označen svim karakteristikama i uputstvom. Veoma je bitno da pratite sve ispisane mogućnosti u opisu svakog proizvoda

Cene su jasno ispisane na svakom proizvodu.

Ukoliko želite više proizvoda samo se ponovo vratite u glavni meni i istim postupkom dodajte i sledeći proizvod. Kada u korpi imate sve željene proizvode završavate porudžbinu

Budite slobodni da nam u napomeni svakog proizvoda ispišete ukoliko ste u nedoumici, nešto želite da naglasite ili izmenite. Kao i ukoliko Vam je bitna isporuka do nekog određenog datuma

Kada ste završili sve potrebne korake pojavljuje se prozor koji potvrđuje da je porudžbina uspešno izvršena kao i broj iste. Istog trenutka dobijate i potvrdni mejl. Ukoliko ne možete da ga nađete u INBOX korpi onda je sigurno završio u SPAM/JUNK korpi

Kada je paket spreman šaljemo poruku Kupcu da je paket poslat i da stiže narednog radnog dana

 ISPORUKA

Isporuka se vrši od strane kurirske službe POST EXPRESS, eksterne firme sa kojom imamo ostvarenu dugogodišnju saradnju. Nemamo uticaj na sam rad kurirske službe stoga je bitno da sva pitanja vezana za isporuku budu upućena direktno kurirskoj službi.

Za sve nejasnoće, nepravilnosti i pitanja vezana za isporuku možete da kontaktirate POST EXPRESS Call centar na sledeće brojeve telefona : 011 3607 607 / 0800 100 808, radnim danima od 8 do 20 časova i subotom od 8 do 15 časova. Dovoljno je da kažete ime i prezime primaoca.

Paket šaljemo najkasnije u roku od 10 radnih dana od trenutka kompletno izvršene porudžbine. Ukoliko Vam je paket potreban u kraćem vremenskom roku budite slobodni da nam naznačite odgovarajući najkasniji datum za isporuku. U tom slučaju kontaktiraćemo Vas u dogledno vreme ukoliko nismo u mogućnosti da ispunimo zahtev.

PAR BITNIH STAVKI VEZANIH ZA ISPORUKU:

– NAJBITNIJA STAVKA prilikom isporuke je ISPRAVAN I AKTIVAN srpski broj telefona. Kurir koji je zadužen za isporuku pre dostave prvo poziva broj telefona koji ste ostavili u porudžbenici. Ukoliko se niko ne javi na broj telefona kurir ne dolazi na adresu.

-Pokušaj isporuke paketa se vrši dva radna dana za redom. Ukoliko niste u mogućnosti prvi dan da preuzmete paket samo se dogovorite sa kurirom oko ponovne isporuke narednog radnog dana.

-Veoma je bitno da adresa bude potpuna i tačno navedenaradi najlakše i nesmetane dostave. Neophodni podaci za isporuku su IME I PREZIME PRIMAOCA, ULICA I BROJ, kao i broj stana, sprat i ukoliko na interfonu piše drugo prezime, POŠTANSKI BROJ, GRAD I BROJ TELEFONA za isporuku. Kuriri kurirske službe POST EXPRESS pošiljke donose na adresu radnim danima u vremenskom periodu od 7h do 19h, subotom od 7h do 13h. U manjim mestima isporuka je samo određenim danima.

Sve porudžbine se šalju opcijom danas za sutra. Na dan isporuke od kurirske službe dobijate poruku sa brojem pošiljke, tačnim iznosom otkupnine i poštarine. Takođe i od nas stiže poruka, na broj telefona koji ste nam ostavili za isporuku, jedan dan pre same isporuke kako bi mogli istu da očekujete u toku narednog radnog dana.

OSTALI USLOVI DOSTAVE:

Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira kuriru koji je paketdostavio.

Nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke ustanovite da su stigli pogrešni proizvodi ili da ste greškom dobili tuđi paket, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24hobavestite o tome. Pošaljete kontakt formular sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

 PLAĆANJE

Prilikom preuzimanja paketa od kurirske službe, gotovinski na ruke Plaćanje može da se vrši isključivo u valuti RSD.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Ukoliko je porudžbina plaćena prilikom preuzimanja i dođe do reklamacije i odobrenja iste od strane Prodavca,a Prodavac nije u mogućnosti da ispravi grešku ili nedostatak, Kupcu će da bude dodeljen vaučer u vrednosti prihvaćene reklamacije koji može da se iskoristi u periodu od 12 meseci. Nije moguć povraćaj sredstava.

 ODUSTANAK OD KUPOVINE, VRAĆANJE ILI NE PREUZIMANJE PAKETA

Svi naši proizvodi se rade samo i isključivo prema posebnom zahtevu Kupca. Kupac kombinuje sadržaj. Nakon izvršene usluge  nemoguće je da se podudari da neko drugi poruči istu kombinaciju u izvesnom vremenskom roku a mi nemamo lager kao ni gotove proizvode na stanju.

Zbog iznad navedenih razloga NIJE MOGUĆE NAKNADNO ODUSTATI OD KUPOVINE BEZ DOGOVORA SA NAMA, VRATITI PROIZVODE nakon izvršene usluge ili NE PREUZIMANJE paketa od kurirske službe.

Na osnovu odredbe  čl. 36, stava 1 i 3,  zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 88/2021) o izuzecima od prava na odustanak od ugovora, što se odnosi i na daljinske ugovore:

Kupac nema pravo da odustane od porudžbine nakon zaključenja i izvršenja ugovora o kupovini jer je svaki proizvod proizveden prema posebnom zahtevu Kupca

Kupac nema pravo da odustane od porudžbine ukoliko su proizvodi personalizovani

Kupac nema pravo da odustane od porudžbine ukoliko je usluga u potpunosti izvršena, paket poslat ili uručen

U slučaju da Kupac poruči robu i odbije da je primi ili se ne odazove na isporuku, bez predhodne komunikacije sa Prodavcom. Prodavac ima pravo na nadoknadu poštanskih kao i sopstvenih manipulativnih troškova od Kupca koji iznose 70% ukupne vrednosti pošiljke uvećan za iznos povratne poštarine. Račun za naknadu nastalih troškova će da bude prosleđen nadležnom organu za naplatu dugovanja.

Kupac ima pravo da odustane od Ugovora u roku od 24h od trenutka izvršene porudžbenice. U tom slučaju dovoljno je da Kupac pošalje mejl sa sledećim informacijama: 

Ime i prezime primaoca, Broj porudžbenice , Sa naznakom : Poništenje porudžbine

Porudžbenica je poništena tek po prijemu potvrdnog mejla od strane Prodavca da su porudžbenica i Ugovor o kupovini poništeni. 

Kupac je ovim ugovorom obavešten da je dužan da preuzme poručene proizvode, nezavisno od odabranog načina plaćanja

REKLAMACIJE I NAČIN REŠAVANJA

Na osnovu odredbe  čl. 55 zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 88/2021) potrošač može da izjavi reklamaciju Prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 51,53 i 80 ovog zakona, što podrazumeva otklanjanje nesaobraznosti ukoliko postoji, zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka koji se razlikuju od navedenih karakteristika proizvoda. Odustanak od kupovine nije isto što i reklamacija. Reklamacija obuhvata nastalu grešku ili nedostatak koji treba da se ukloni.

Za nedostatak se ne računaju jasno naglašena moguća odstupanja.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate putem kontakt formulara. Bitno je da nam precizno opišete odstupanje ili nastalu grešku.

U slučaju reklamacije možete prvo da nas kontaktirate putem inboxa naših društvenih mreža ili putem kontakt formularu kako bi utvrdili da li je zaista došlo do odstupanja ili greške. U tom slučaju bitno je da nam prilikom kontakta ispišite sledeće podatke:

Ime i prezime primaoca i broj poružbine

Naziv proizvoda koji želite da reklamirate i opis problema koji je nastao

Uz paket nam pošaljite račun kao i pisanu formu zahteva za reklamaciju sa naznačenim podacima primaoca, brojem porudžbine kao i opis greške, nedostatka ili nastali problem. Obavezno nam naznačite mejl kao i broj telefona na koji možemo da stupimo u kontakt.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijema iste.

Odgovor na reklamaciju mora da sadrži odluku da li se prihvata reklamaciju, kao i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana.

U slučaju reklamacije zbog greške koja nije nastala propustom Prodavca, Kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Trošak poštarine koji nastaje u trenutku slanja paketa radi podnošenja zahteva za reklamaciju uvek snosi Kupac.

Izdvajamo par činjenica koje su jasno istaknute u opisu proizvoda i nisu relevantne kao razlog za reklamaciju:

Reklamaciju nije moguće podneti radi nezadovoljstva jasno opisanih i naznačenih karakteristika proizvoda

POLISA PRIVATNOSTI

U ime Bis štamparije tima obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Posetom našeg sajta i / ili registracijom prihvatate i saglasni ste sa praksom opisanom u našoj Polisi privatnosti.

Bis štamparija se obavezuje da štiti privatnost Kupca i garantuje upotrebu ostavljenih informacija u skladu sa Polisom Privatnosti opisanom ispod:
• Ko smo mi?
• Koje informacije prikupljamo?
• Kako koristimo ove informacije?
• Sigurnost podataka?
• Ko još može videti vaše informacije?
• Zabrinuti ste zbog?
• Kontaktirajte nas

Ko smo „mi“?
Svaka lična informacija dostavljena na sajtu stamparijabis.rs je kontrolisana od strane Bis štamparije firme registrovane u Srbiji, sa sedištem u Kikindi, Toze Markovića 31.

Koje informacije prikupljamo:
Kada napravite narudžbu ili na drugi način komunicirate sa stamparijabis.rs sajtom, možemo tražiti od vas određene informacije, a vi možete proslediti lične podatke ka nama ( primer Ime i Prezime, broj telefona, adresu, kontakt). Takođe, možemo sačuvati listu proizvoda za koje ste pokazali interesovanje ili koje ste kupili.

Kako koristimo ove informacije?
Sve informacije se čuvaju na sigurnom i u skladu sa internom polisom o bezbednosti mogu biti upotrebljeni za:
1. Proveru i isporuku narudžbi
2. Pružanje podrške kupcu
3. Vođenje vaše istorije kupovine

Prilikom kreiranja naloga na stamparijabis.rs ili kreiranja narudžbe saglasni ste sa gore navedenim stavkama o upotrebi podataka.

Ko još može videti vaše podatke?
Pored ovlašcenih zaposlenih u Bis štampariji vaše podatke možemo proslediti nekoj od kurirskih službi kako bi bili u mogućnosti da isporuče robu. Dodatno, takođe određene informacije mogu biti prosleđene ovlašćenom državnom organu na njihov explicitni zahtev.

Zabrinuti ste zbog?
Ako imate bilo kakva pitanja ili komentare vezane za korisničku privatnost ili za Bis štamparije. Polisu Privatnosti, ili ste već poslali informacije koje ne želite da mi imamo, ili ste poslali netačne podatke, molimo vas da nas kontaktirate putem emaila biskikinda@gmail.com i informacija će da budu što je pre moguće ispravljene, ili uklonjene na vaš zahtev.

Ukoliko smatrate da ova polisa ne zadovoljava, ili da je mi nismo ispoštovali u bilo kojem pogledu, kontaktirajte nas kako bi smo vam pomogli i razrešili vašu brigu ili problem.

 PODRŠKA I REKLAMACIJE:

Bilo koji vid komunikacije, da li ste u nedoumici, imate neka pitanja ili problem, slobodno nam se javite putem mejla ili kontakt formulara i mi ćemo svim snagama pokušati da izađemo u susret u najkraćem vremenskom roku.